۰۲۱-92001748

تهران، بلوار کشاورز، خیابان عبدالله زاده،  نبش کوچه پنجم، پلاک ۲

زندگی و تجربه با اکسیکو

محیط کار جذاب و فرهنگ سازمانی حرفه ای اولویت ما است

ما معتقدیم که در دنیای امروز، نگرانی ها، استرس‌ها و مشکلات زندگی برای افراد در بازه‌های زمانی خاص ممکن است آنقدر شدید و طاقت فرسا باشد که بهیچ عنوان نباید شرایط و محیط کاری نيز بر افراد فشار مضاعف وارد نمايد. فعالیت در حوزه فناوری با توجه به ماهیت کار فناورانه، خود نيازمند تفکر، تمرکز و تصمیمات باریسک می‌باشد. پس ما تصمیم گرفتیم محیطی صميمانه، پرانرژی و جذاب برای خودمان ايجاد نماييم تا در محیطی دوست داشتنی خلق ارزش فنی نماييم.

ما باور داریم که شرکت و محصولات ما، به همان خوبی خواهند بود که  همکاران ما در تیم‌های خود برای طراحی، توليد، پشتیبانی مشتریان، توسعه‌ی کسب‌وکار و ارتقا زیرساخت ها و  سرویس های خود تلاش می‌کنند. تلاش داریم همکارانی را با تجارب گوناگون کاری و توانایی‌های خارق‌العاده، بدون توجه به جنسیت و سنشان دور هم جمع کنیم و از دانش و تجارب هم بهره‌مند گردیم.

ما در«اکسیکو» با فرهنگی زندگی می‌کنیم که در آن، تجربه روز مشابه کاری کمرنگ گردد. انگیزه ما از کار، حل چالش‌ها و مسایل است، نه فقط دنبال کردن پروسه‌های کاری تعریف‌شده و یکنواخت! اعتقاد داریم هر فرد، دنیایی از ایده‌های ناب و جذاب است. ايجاد فضای اشتراک گذاری ايده های همکاران و توجه و پروراندن آنها مدنظر ماست.
​​​​​​​
ما در «اکسیکو» کنارهم هستیم تا از یک چیز در کنار هم لذت ببریم؛ تجربه‌ی یک فرهنگ همکاری حرفه ای و دوست‌داشتنی!  
از اينکه تصمیم می‌گیرید تا در این تجربه با ما همراه باشید و همکاری خاطره بخشی را با هم داشته باشیم بر خود می‌بالیم.​​​​​​​

پس اگر دوست داری در این مسیر با ما همراه باشی، فرم درخواست همکاری و رزومه کاری خودت برای ما به آدرس                              بفرست.​​​​​​​

امور نرم افزار

اطلاعات بیشتر

برنامه نویس پایگاه داده

امور نرم افزار

اطلاعات بیشتر

برنامه نویس NET.

امور نرم افزار

اطلاعات بیشتر

تحلیل گر نرم افزار

زندگی و کار را با اکسیکو
تجربه کنيد